У адпаведнасці з артыкулам 25 Закона Рэспублікі Беларусь " Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб»:
1. Электронныя звароты, якія паступілі ў дзяржаўныя органы і іншыя дзяржаўныя арганізацыі, падлягаюць разгляду ў парадку, устаноўленым для разгляду пісьмовых зваротаў, з улікам асаблівасцяў, прадугледжаных гэтым артыкулам. На афіцыйным сайце дзяржаўнага органа, іншай дзяржаўнай арганізацыі ў глабальнай кампутарнай сетцы Інтэрнэт павінна быць размешчана інфармацыя пра спосаб альбо спосабах падачы электронных зваротаў у гэты дзяржаўны орган, іншую дзяржаўную арганізацыю (кірунак на адрас электроннай пошты і (або) размяшчэнне ў спецыяльнай рубрыцы на афіцыйным сайце ў глабальнай кампутарнай сеткі Інтэрнэт). Патрабаванні да спецыяльнай рубрыкі на афіцыйных сайтах дзяржаўных органаў і іншых дзяржаўных арганізацый у глабальнай камп'ютарнай сетцы Інтэрнэт, прызначанай для размяшчэння электронных зваротаў, вызначаюцца Саветам Міністраў Рэспублікі Беларусь. Электронныя звароты, якія паступілі ў арганізацыі, не названыя ў частцы першай гэтага пункта, не разглядаюцца, калі іншы парадак працы з такімі зваротамі не вызначаны кіраўніком арганізацыі (вышэйстаячай арганізацыі).
2. Электронныя звароты павінны адпавядаць патрабаванням, устаноўленым пунктам 1, абзацамі другім-чацвёртым пункта 2 альбо абзацамі другім-пятым пункта 3 артыкула 12 гэтага Закона, а таксама ўтрымліваць адрас электроннай пошты заяўніка. Да электронных зваротаў, падаваным прадстаўнікамі заяўнікаў, павінны прыкладацца электронныя копіі дакументаў, якія пацвярджаюць іх паўнамоцтвы. Пры незахаванні патрабаванняў, указаных у частках першай і другой гэтага пункта, электронны зварот можа быць пакінуты без разгляду па сутнасці ў парадку, устаноўленым пунктам 4 артыкула 15 гэтага Закона.
3. Адкліканне электроннага звароту ажыццяўляецца шляхам падачы пісьмовай заявы альбо накіравання заявы ў электроннай форме тым жа спосабам, якім быў накіраваны электронны зварот.
4. Калі для разгляду электроннага звароту па сутнасці неабходна ўказанне персанальных дадзеных заяўніка ці іншых асоб, за выключэннем якія змяшчаюцца ў звароце, заяўніку прапануецца звярнуцца з вусным або пісьмовым зваротам.
5. Адказы (апавяшчэнні) на электронныя звароты накіроўваюцца на адрас электроннай пошты заяўнікаў, указаны ў электронных зваротах, за выключэннем выпадкаў, прадугледжаных часткай другой гэтага пункта. На электронныя звароты даюцца пісьмовыя адказы (накіроўваюцца пісьмовыя паведамленні) у выпадках, калі: заяўнік у сваім электронным звароце просіць накіраваць пісьмовы адказ альбо адначасова накіраваць пісьмовы адказ і адказ на адрас яго электроннай пошты; у электронным звароце паказаны адрас электроннай пошты, па якім па тэхнічных прычынах не ўдалося даставіць адказ (апавяшчэнне).
6. Адказы (паведамлення) на электронныя звароты, якія накіроўваюцца на адрас электроннай пошты заяўніка, павінны адпавядаць патрабаванням, устаноўленым пунктам 1 артыкула 18 гэтага Закона, а таксама ўтрымліваць прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) альбо ініцыялы кіраўніка дзяржаўнага органа ці іншай дзяржаўнай арганізацыі альбо асобы, упаўнаважанага ім падпісваць ва ўстаноўленым парадку адказы на звароты.
7. У выпадку, калі якія паступаюць электронныя звароты аналагічнага зместу ад розных заяўнікаў маюць масавы характар (больш за дзесяць зваротаў), адказы на такія звароты па рашэнні кіраўніка дзяржаўнага органа ці іншай дзяржаўнай арганізацыі або асобы, ўпаўнаважанага ім падпісваць ва ўстаноўленым парадку адказы на звароты могуць размяшчацца на афіцыйным сайце дзяржаўнага органа або іншай дзяржаўнай арганізацыі ў глабальнай камп'ютарнай сетцы Інтэрнэт без накіравання адказаў (паведамленняў) заяўнікам.
разгарнуць » / « згарнуць